Postoje inženjerski razlozi zbog kojih postoje kanali sa obe strane puta. E sad, nove saobraćajnice izgledaju drugačije i to je posebna tema. Svakako putevi nisu projektovani za bahaćenje, vožnju u pijanom stanju ili neobeležene radove, što se čini da je ovde uzrok
На већини магистралних путева у Србији, из непознатих разлога уз путеве се копају предубоки дренажни - путни канали који улазе и у појас банкине а ископана земља се односи. Драстично се повећава вероватноћа тешких повреда возача и путника услед евентуалног неконтролисаног силаска возила са пута услед инцидента и сл. У случају да се возило заустави због квара - нема где да се склони. У случају да возило које вам се креће у сусрет непринципијелно претиче друго - немате где да се склоните да се мимоиђете. Возачи, пазите се, ово је озбиљан проблем.
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
VIDEO: Tri muškarca povređena u nezgodi u Kisaču - automobilom sleteli u kanal
Autor: 021.rs
Novi Sad
•17.07.2023.
•06:54 > 07:37
Komentari 3
Popara
Mile
Није важно
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar
NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 72H